Friday, November 26, 2010

Exam di bulan cutii

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah, de sdkit ruang waktu dan rajin pada diri untuk update blog yg mungkin dah penuh dgn sesawang labah2..erm,rase- rasenye dah hampir 2 minggu berada kat rumah bersama famili tersayang.. memang best..yea lah walaupun penuh dgn kerja2 rumah seharian tapi hati enjoy dan happy..2 yang penting.. kenapa saya post tajuk "exam di bulan cutii" coz saya baru selesai final exam untuk semester yg pertama dan sekarang saya dlm fatrah cuti semester..walaupun berada dlm tempoh cutii tapi saya sekarang juga berada dalam fatrah exam..yea examination untuk mnjadi anak solehah..cuti kali nie saya cuba untuk memenuhi semua permintaan ummi dan abah..walaupun kadang2 penat dan mengantuk, tetap juga saya cuba lawan.. cuba memenuhi permintaan mereka sebagaimana mereka memenuhi setiap permintaan dan renggekanku..tapi kadang2 kantoi gak degan nafsu malas yg ada pada diri... menyesal jugak,namun alhamdulillah dapat juga menewaskan nafsu yang penuh jahat lagi terkutuk itu bila tersedar dan cuba baiki balik kualiti diri..yea la, kan dalam fatrah exam, nak dapat markah pahala tinggi- tinggi insyaAllah.. buat ummi dan abah, maaf laa jike skrg baruu anakmu ini tersedar..akan ku cuba untuk menjadi anak yang solehah..penyejuk hati dan matamu..terima kasih ummi..terima kasih abah

No comments:

Post a Comment